Ministerstwo Zdrowia
zleci kontrolę prawidłowości procedur zawierania umów związanych z realizacją pomocy technicznej
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Zakres zlecenia:
Umowa zlecenie obejmuje:
- 1. przeprowadzenie kontroli prawidłowości procedur zawierania umów związanych z realizacją pomocy technicznej PO IiŚ w ramach postępowań przeprowadzonych zgodnie z ustawą Pzp;
- 2. wypełnienie i dostarczenie list sprawdzających dokumenty/informacje w postępowaniach objętych zakresem stosowania ustawy Pzp w terminie do 5 dni od dnia zakończenia kontroli;
- 3. sporządzenie i przekazanie informacji pokontrolnej w części dot. kontroli prawidłowości procedur zawierania umów w terminie do 14 dni od dnia zakończenia kontroli;
- 4. ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń jednostki kontrolowanej do wyników kontroli wterminie wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia;
- 5. sporządzenie i przekazanie zaleceń pokontrolnych w części dot. kontroli prawidłowości procedur zawierania umów w terminie wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia.
Przewidywana liczba postępowań: 10 - 15
Termin: zakończenie kontroli przewidywane jest do 18.01.2013 r.; termin może ulec przedłużeniu, w zależności od liczby i zakresu kontrolowanych postępowań; kontrola prowadzona będzie w godzinach pracy jednostki kontrolowanej tj. 800-1600
Miejsce kontroli: Warszawa.
Wymagania:
wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze lub ekonomiczne);
doświadczenie:
- min. 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych;
- min. 3 lata doświadczenia w zakresie przeprowadzania kontroli zamówień publicznych;
pozostałe wymagania:
- bardzo dobra znajomość oraz stosowanie w praktyce Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- znajomość dokumentów:
- § Wytyczne w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013;
- § Wymierzanie korekt finansowych za naruszenia prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE wraz z załącznikiem Wskaźniki procentowe do obliczenia wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych, współfinansowanych ze środków funduszy UE;
- § Zalecenia IZ PO IiŚ nr 7 z dnia 16 czerwca 2010 r. oraz nr 9/2010 zdnia 26 listopada 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską wPlanie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS wperspektywie finansowej 2000-2006.
Wymagane dokumenty:
- CV ze wskazanym doświadczeniem zawodowym w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji umowy;
- deklaracja bezstronności - oświadczenie, że Wykonawca nie brał udziału przy przygotowywaniu dokumentacji oraz nie był stroną w jakimkolwiek postępowaniu przeprowadzonym w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia zgodnie z ustawą Pzp, dot. wydatków współfinansowanych ze środków pomocy technicznej RPD PO IiŚ w 2012 r.;
- wskazanie proponowanej kwoty brutto za kontrolę jednego postępowania - wynagrodzenie obejmować powinno również: wypełnienielisty sprawdzającej, sporządzenie i przekazanie informacji pokontrolnej, ustosunkowanie się do zastrzeżeń jednostki kontrolowanej oraz sporządzenie zaleceń pokontrolnych.
Kryteria wyboru osoby do realizacji umowy:
- osoba do realizacji umowy zostanie wybrana w oparciu o przeprowadzoną rozmowę kwalifikacyjną - test (waga 0,7) i cenę zaproponowaną za kontrolę jednego postępowania (waga 0,3);
- Ministerstwo Zdrowia zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z osobami spełniającymi kryteria podane w ogłoszeniu.
Terminy:
- termin składania dokumentów: do dnia 21.12.2012 r., do godziny 12.00;
- termin rozmowy kwalifikacyjnej: pracownik MZ skontaktuje się z wybranymi osobami, w celu ustalenia terminu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Inne informacje:
- osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej na adres poczty elektronicznej: ;
- w tytule maila proszę o zapis: „Oferta na umowę-zlecenie - ekspert do kontroli Pzp";
- szczegółowe warunki dotyczące realizowanych zadań zostaną ustalone w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a ekspertem;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 53 00250.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się