Ministerstwo Zdrowia
zatrudni na umowę zlecenie eksperta do weryfikacji poprawności przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów związanych z realizacją projektów inwestycyjnych w ramach XII Priorytetu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ)
I. Zakres umowy zlecenia:
Umowa zlecenia obejmuje:
1. Weryfikację poprawności przeprowadzenia kontroli prawidłowości procedur zawierania umów (zgodnie z przepisami polskimi oraz unijnym dotyczącymi zamówień publicznych) związanych z realizacją projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków unijnych;
2. Wypełnienie i dostarczenie list sprawdzających w zakresie weryfikacji dokumentów/informacji w analizowanych postępowaniach w terminie 3 dni roboczych po zakończeniu weryfikacji danego postępowania;
3. Sporządzenie i przekazanie opinii1 zawierającej szczegółowe uzasadnienie w zakresie prawidłowości przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przez Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ (podmioty lecznicze) w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;
4. Ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Beneficjenta do wyników kontroli zamówień publicznych w terminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;
5. Sporządzenie i przekazanie opinii w zakresie prawidłowości przeprowadzenia kontroli procedur zawierania umów w terminie do 7 dni roboczych od zakończenia weryfikacji danego postępowania;
6. Ustosunkowanie się do ewentualnych zastrzeżeń Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli w terminie, wskazanym przez pracownika Ministerstwa Zdrowia, umożliwiającym zachowanie terminu wynikającego z Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Przewidywana liczba postępowań: min 5, max 10; Zamawiający zastrzega możliwość wyboru kilku Wykonawców.
II. Termin realizacji zamówienia:
05.11.2012 r. - 23.11.2012 r. w godzinach 800-1600
III. Miejsce realizacji zamówienia:
Warszawa, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
IV. Wymagania:
wykształcenie: wyższe (preferowane: prawnicze lub ekonomiczne);
doświadczenie:
- min. 4 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku ds. zamówień publicznych lub posiadanie uprawnień do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.), albo ustawy z dnia 26 maja 1982 r. r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188, z późn. zm.), albo ustawy z dnia 5 lipca 2012 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z późn. zm.), w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub wpisania na listę prawników zagranicznych;
- min. 2 lata doświadczenia w zakresie przeprowadzania kontroli zamówień publicznych lub świadczenia pomocy prawnej z zakresu zamówień publicznych (np. reprezentacja przed KIO, opiniowanie SIWZ, opracowywanie kryteriów ceny ofert, sporządzanie opinii prawnych w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie lub opiniowanie umów w sprawie zamówień publicznych);
pozostałe wymagania:
- bardzo dobra znajomość oraz stosowanie w praktyce Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- znajomość dokumentów:
- Wytycznych w zakresie kontroli realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013;
- Wymierzanie korekt finansowych za naruszenia prawa zamówień publicznych związane z realizacją projektów współfinansowanych ze środków funduszy UE wraz z załącznikiem Wskaźniki procentowe do obliczenia wartości korekty finansowej za naruszenia przy udzielaniu zamówień publicznych, współfinansowanych ze środków funduszy UE;
- Zaleceń IZ PO IiŚ nr 7/2010 z dnia 16 czerwca 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006;
- Zaleceń IZ PO IiŚ nr 9/2010 z dnia 26 listopada 2010 r. w sprawie stosowania w PO IiŚ stawek korekt finansowych odnośnie uchybień zidentyfikowanych przez Komisję Europejską w Planie działań dla Polski na lata 2000-2006 oraz audytach KE na projektach FS w perspektywie finansowej 2000-2006.
V. Wymagane dokumenty:
- CV ze wskazanym doświadczeniem zawodowym;
- oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji umowy;
- deklaracja bezstronności - oświadczenie, że Wykonawca nie brał udziału przy przygotowywaniu dokumentacji przetargowych na rzecz Beneficjentów Priorytetu XII POIiŚ oraz nie przeprowadzał kontroli pzp u Beneficjentów Priorytetu XII POIŚ na zlecenie Instytucji Wdrażającej (Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia);
- oświadczenie o dyspozycyjności w terminie wskazanym w pkt II;
- wskazanie proponowanej kwoty brutto za kompleksową weryfikację jednego postępowania, zgodnie z zakresem umowy zlecenia określonym w pkt I.
VI. Kryteria wyboru Wykonawcy do realizacji umowy:
- Wykonawca do realizacji umowy zostanie wybrany w oparciu o spełnienie warunków formalnych określonych w pkt IV oraz V;
- decydującym czynnikiem wyboru będzie najniższa stawka zaproponowana za kontrolę jednego postępowania (uwaga: cena obejmuje także sformułowanie stanowiska co do zasadności zastrzeżeń beneficjenta/Instytucji Kontrolowanej do wyników kontroli zamówień publicznych).
- Ministerstwo Zdrowia zastrzega sobie możliwość skontaktowania się z osobami spełniającymi kryteria podane w ogłoszeniu.
VII. Termin składania dokumentów:
do dnia 15.10.2012 r., do godziny 16.15;
VIII Inne informacje:
- zainteresowani Wykonawcy proszeni są o przesłanie dokumentów w wersji elektronicznej na adres: ;
- w tytule maila proszę o zapis: „Oferta na umowę-zlecenie - ekspert do weryfikacji kontroli Pzp";
- szczegółowe warunki dotyczące realizowanych zadań zostaną ustalone w umowie, która zostanie zawarta pomiędzy Ministerstwem Zdrowia a Wykonawcą;
- dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (022) 53 00396.
Wzory list sprawdzających oraz opinii przekaże Zamawiający
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się